Modern tools to enhance and sustain competitiveness
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230002042" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0002042 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Moderné nástroje na zvyšovanie a udržanie konkurencieschopnosti
Popis výsledku v původním jazyce
V meniacom sa podnikateľskom prostredí, ktorého hnacou silou sú stále náročnejšie požiadavky zákazníkov, zvyšujúca sa konkurencia, technologický rozvoj, globalizácia a inovácie, ale aj stále skloňovaná globálna kríza, je schopnosť podniku vyrovnať sa rýchlo a efektívne s týmito zmenami, považovaná za nevyhnutnú podmienku jeho konkurencieschopnosti na domácich i globálnych trhoch. Vzniká tu otázka, ako by mali podniky reagovať na súčasnú situáciu, čo by mali robiť, aby aspoň čiastočne eliminovali dopadyturbulencií prostredia, v ktorom vykonávajú svoju podnikateľskú čin nosť? Odpoveďou sú moderné nástroje, ktoré umožňujú podniku byť flexibilným a prostredníctvom ktorých je podnik schopný udržať, či dokonca zlepšovať svoje postavenie medzi konkurenciou.
Název v anglickém jazyce
Modern tools to enhance and sustain competitiveness
Popis výsledku anglicky
The driving force of the changing businnes environment consists of increasing demands of customers, increasing competition, technological development, globalization, innovations and also of the daily discussed global crisis, so the ability of company todeal quickly and effectively with these changes is considered to be inevitable requirement of it´s competitiveness on the domestic and global markets. The question is, how should companies react to current situation, what they should do in order to at least partially eliminate the effects of the turbulent environment in which they carry out their business activity? The answer lies in using of modern tools, that allow companies to be flexible and by means of which the company is able to maintain or evenimprove its position among competitors.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MERKUR 2012 ? Zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie pre doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov.
ISBN
978-80-225-3453-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
EKONÓM
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—