MARKETING INNOVATIONS IN INDUSTRIAL FIRMS
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F13%3A86089208" target="_blank" >RIV/61989100:27360/13:86089208 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
MARKETING INNOVATIONS IN INDUSTRIAL FIRMS
Popis výsledku v původním jazyce
Based on the influence of the environment, which acts on the companies, whether in a positive or negative sense, companies are forced to process information, adapt to the market and achieve a variety of changes, such as developmental processes in the company. All changes begin after some stimulus, an idea that will help to develop the innovation process, and the result should be a competitive advantage of the company. The emergence of a thought is caused by the environment, whether impulse of customers,competitors, the media, but also on the basis of the activities of employees in the company. Flexible and high-quality innovative policy is fundamental for the development of companies in a hyper-competitive environment. Countries with advanced innovative politics are more successful in a global scale. This article explores marketing innovations in industrial firms as for their benefits that further affect competitiveness of the companies.
Název v anglickém jazyce
MARKETING INNOVATIONS IN INDUSTRIAL FIRMS
Popis výsledku anglicky
Based on the influence of the environment, which acts on the companies, whether in a positive or negative sense, companies are forced to process information, adapt to the market and achieve a variety of changes, such as developmental processes in the company. All changes begin after some stimulus, an idea that will help to develop the innovation process, and the result should be a competitive advantage of the company. The emergence of a thought is caused by the environment, whether impulse of customers,competitors, the media, but also on the basis of the activities of employees in the company. Flexible and high-quality innovative policy is fundamental for the development of companies in a hyper-competitive environment. Countries with advanced innovative politics are more successful in a global scale. This article explores marketing innovations in industrial firms as for their benefits that further affect competitiveness of the companies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
METAL 2013 : 22nd International Conference on Metallurgy and Materials : conference proceedings : May 15th - 17th 2013, Hotel Voronez I, Brno Czech Republic, EU [CD-ROM]
ISBN
978-80-87294-41-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
2029-2035
Název nakladatele
Tanger
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
15. 5. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—