Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MARKETING INNOVATIONS IN INDUSTRIAL FIRMS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27360%2F13%3A86089208" target="_blank" >RIV/61989100:27360/13:86089208 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    MARKETING INNOVATIONS IN INDUSTRIAL FIRMS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Based on the influence of the environment, which acts on the companies, whether in a positive or negative sense, companies are forced to process information, adapt to the market and achieve a variety of changes, such as developmental processes in the company. All changes begin after some stimulus, an idea that will help to develop the innovation process, and the result should be a competitive advantage of the company. The emergence of a thought is caused by the environment, whether impulse of customers,competitors, the media, but also on the basis of the activities of employees in the company. Flexible and high-quality innovative policy is fundamental for the development of companies in a hyper-competitive environment. Countries with advanced innovative politics are more successful in a global scale. This article explores marketing innovations in industrial firms as for their benefits that further affect competitiveness of the companies.

  • Název v anglickém jazyce

    MARKETING INNOVATIONS IN INDUSTRIAL FIRMS

  • Popis výsledku anglicky

    Based on the influence of the environment, which acts on the companies, whether in a positive or negative sense, companies are forced to process information, adapt to the market and achieve a variety of changes, such as developmental processes in the company. All changes begin after some stimulus, an idea that will help to develop the innovation process, and the result should be a competitive advantage of the company. The emergence of a thought is caused by the environment, whether impulse of customers,competitors, the media, but also on the basis of the activities of employees in the company. Flexible and high-quality innovative policy is fundamental for the development of companies in a hyper-competitive environment. Countries with advanced innovative politics are more successful in a global scale. This article explores marketing innovations in industrial firms as for their benefits that further affect competitiveness of the companies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    METAL 2013 : 22nd International Conference on Metallurgy and Materials : conference proceedings : May 15th - 17th 2013, Hotel Voronez I, Brno Czech Republic, EU [CD-ROM]

  • ISBN

    978-80-87294-41-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    2029-2035

  • Název nakladatele

    Tanger

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    15. 5. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku