Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aspekty aplikace projektového managementu v podnikové praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F10%3APU91294" target="_blank" >RIV/00216305:26510/10:PU91294 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aspekty aplikace projektového managementu v podnikové praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Smyslem tohoto článku je problematika aplikování projektového managementu v podnikové praxi. Snaha být konkurenceschopnější bývá hnacím motorem pro zavádění a aplikování nových podnikových systémů, k nimž se projektový management bezesporu řadí. Nové podnikové strategie jsou nezbytné pro neustálý rozvoj podniku a tvoří jeho podstatu. Autorka tímto článkem poukazuje na vnímání projektového managementu v podnikové praxi, jež může mít vliv na budoucí vývoj podniku a vést k jeho dalšímu růstu. Metodika zpracování článku vychází z autorčina primárního výzkumu, který tvořil hlavní díl celého šetření. Autorka jej provedla na základě předchozího výzkumu z konce roku 2009, jenž probíhal ve spoluautorství, a jeho cílem bylo zjistit, jak znalosti v podmínkách projektového managementu ovlivňují řízení podniků. Nynější výzkum byl proveden ve výrobních podnicích v České republice v první polovině roku 2010. Vědeckým

  • Název v anglickém jazyce

    Aspects of the application of project management in business practice

  • Popis výsledku anglicky

    Purpose of this article is the issue of the application of project management in business practice. The need to be more competitive is the driving force for the innovation of new business systems, one of which is project management. New business strategies are fundamental for continual business progress. The author of this article refers to the perception of project management in business practice, which can affect the future business development and leads to further growth. Methodology/methods The methodology in the elaboration of this article comes from the primary research, which formed the main part of the overall research. The new research was based on the previous one from the end of year 2009, which was done in co-operation, and the aim was to find out how the knowledge of project management can influence the business management. The present research was carried out at manufacturing corporations in the Czech Republic at the beginning of year 2010. The scientific aim of the resea

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU

  • ISSN

    1802-8527

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IV

  • Číslo periodika v rámci svazku

    07

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus