Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU95343" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU95343 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.
Název v anglickém jazyce
Knowledge Management in Advergaming for Destination Marketing
Popis výsledku anglicky
The article is involved in the knowledge management with the advargaming application for the destination marketing support. The advergaming can be considered as a progressive approach for the strengthening of the destination competitiveness, with concurrent application of the knowledge management principles and methods. This link strengthens the destination competitive advantage.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu
ISBN
978-80-8105-333-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
268
Strana od-do
116-126
Název nakladatele
FMK UCM v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
11. 12. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—