Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace

Popis výsledku

Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.

Klíčová slova

KnowledgeKnowledge ManagementAdvergamingDestination Marketing

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge Management in Advergaming for Destination Marketing

  • Popis výsledku anglicky

    The article is involved in the knowledge management with the advargaming application for the destination marketing support. The advergaming can be considered as a progressive approach for the strengthening of the destination competitiveness, with concurrent application of the knowledge management principles and methods. This link strengthens the destination competitive advantage.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu

  • ISBN

    978-80-8105-333-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    268

  • Strana od-do

    116-126

  • Název nakladatele

    FMK UCM v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    11. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

Druh výsledku

D - Stať ve sborníku

D

CEP

AE - Řízení, správa a administrativa

Rok uplatnění

2011