Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU96531" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU96531 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.
Název v anglickém jazyce
Application of the results of European Social Survey and Schwartz value orientations in the area of advertising
Popis výsledku anglicky
The paper deals with values orientation in the European society. It uses the concept of Shalom Schwartz that is used by European Social Survey since 2002. The paper focuses particularly on the application of the methodology of Shalom Schwartz and European Social Survey in the area of marketing and advertising.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International workshop for PhD students
ISBN
978-80-214-4348-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
1-6
Název nakladatele
VUT v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
25. 11. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—