Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F11%3APU96531" target="_blank" >RIV/00216305:26510/11:PU96531 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace výsledků European Social Survey a Schwartzových hodnotových orientací v oblasti reklamy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá hodnotovými orientacemi v evropské společnosti. Vychází z konceptu Shaloma Schwartze, jehož využívá od roku 2002 i European Social Survey. Příspěvek se zaměřuje zejména na aplikaci metodiky Shaloma Schwartze a European Social Survey do oblasti marketingu a reklamy.

  • Název v anglickém jazyce

    Application of the results of European Social Survey and Schwartz value orientations in the area of advertising

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with values orientation in the European society. It uses the concept of Shalom Schwartz that is used by European Social Survey since 2002. The paper focuses particularly on the application of the methodology of Shalom Schwartz and European Social Survey in the area of marketing and advertising.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    International workshop for PhD students

  • ISBN

    978-80-214-4348-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Název nakladatele

    VUT v Brně, Fakulta podnikatelská

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    25. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku