Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zaměření elektronického podnikání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU100714" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU100714 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zaměření elektronického podnikání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem nového zaměření výuky elektronického obchodování na vysoké škole je, na základě podrobné analýzy stávajícího zaměření e-commerce (elektronického obchodu), vytvořit nové zaměření e-business (elektronického obchodování). Poskytnutí odpovídajícího prostředí pro získání základních teoretických znalostí o oblasti aplikací teorie systémů, aplikací teorie modelů a modelování a dále o vybraných metodách aplikované kybernetiky pro moderní modelování elektronického podnikání v perspektivní informační a znalostní ekonomice. Získání základní orientace v možných trendech systémově integrovaných segmentů elektronického podnikání ve světě na základě informačních zdrojů ve virtuálním prostředí Internetu. Zdroje (odkazy): ANTLOVÁ, KLÁRA. Elektronické podnikání. MOTYČKA, A. Marketingové aktivity související s podporou studijních programů.

  • Název v anglickém jazyce

    The Focus of E-business

  • Popis výsledku anglicky

    The new focus of teaching e-commerce at the university is based on detailed analysis of the current focus of e-commerce, create a new focus of e-business (electronic commerce). Providing an appropriate environment for acquiring basic knowledge about the application of systems theory, model theory and applications and modeling of selected methods for Applied Cybernetics modern e-business modeling perspective on information and knowledge-based economy. Obtaining basic knowledge of possible trends in system-integrated e-business segments in the world based on information sources in a virtual environment of the Internet. Resources (links): ANTLOVÁ, KLARA. Electronic business. MOTYČKA, A. Marketing activities related to support programs of study.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Informatika XXV/2012

  • ISBN

    978-80-7375-628-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    25-27

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Luhačovice

  • Datum konání akce

    16. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku