Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-COMMERCE - Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001700" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001700 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-COMMERCE - Elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie přináší ucelený přehled problematiky elektronického podnikání a obchodování. Je potřebným zdrojem pro informační gramotnost studujících, projektantů elektronických obchodů a uživatelů moderních aplikací informačních a komunikačních technologií. Hlavním cílem a přínosem monografie je přiblížit současný stav funkční a technologické základny e-business a e-commerce v přímé vazbě na možné trendy vývoje zejména v souvislosti s orientací na zákazníky, tvorbou nových obchodních modelů, využitím moderních technologií a řízením systémů elektronického podnikání a obchodování.

  • Název v anglickém jazyce

    E-commerce - E-business and Concept of E-commerce

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph gives a comprehensive overview of the issues of electronic business and electronic commerce. Monograph is an important resource for information literacy of students, designers and users of e-commerce applications and modern information andcommunication technologies. The main goal and contribution of the monograph is to present the current state of the functional and technological base of e-business and e-commerce systems, and to indicate possible trends in particular in connection with afocus on customers, creating new business models, the use of modern technologies and management of these types of systems.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-86929-84-2

  • Počet stran knihy

    144

  • Název nakladatele

    EKOPRESS Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy