Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The choice and intensity of marketing activities use in relation to company size. In International Conference

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU101919" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU101919 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The choice and intensity of marketing activities use in relation to company size. In International Conference

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Purpose of the research is to present the selected data obtained from primary research, which concerns the choice and intensity of marketing activities use in the Czech business environment in view of their size. An analysis of the economic sources, professional publications, analysis and reports of previous research show that the key issue of Czech companies, despite application of various new methods and approaches, is in addition to the strategic management, particularly coordination and efficiency of their sales and marketing activities.

  • Název v anglickém jazyce

    The choice and intensity of marketing activities use in relation to company size. In International Conference

  • Popis výsledku anglicky

    Purpose of the research is to present the selected data obtained from primary research, which concerns the choice and intensity of marketing activities use in the Czech business environment in view of their size. An analysis of the economic sources, professional publications, analysis and reports of previous research show that the key issue of Czech companies, despite application of various new methods and approaches, is in addition to the strategic management, particularly coordination and efficiency of their sales and marketing activities.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trends in economics and management for the 21st century (id 20445)

  • ISBN

    978-80-214-4581-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    1-11

  • Název nakladatele

    CERM

  • Místo vydání

    Brno, Česká republika

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    20. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku