The choice and intensity of marketing activities use in relation to company size. In International Conference
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU101919" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU101919 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The choice and intensity of marketing activities use in relation to company size. In International Conference
Popis výsledku v původním jazyce
Purpose of the research is to present the selected data obtained from primary research, which concerns the choice and intensity of marketing activities use in the Czech business environment in view of their size. An analysis of the economic sources, professional publications, analysis and reports of previous research show that the key issue of Czech companies, despite application of various new methods and approaches, is in addition to the strategic management, particularly coordination and efficiency of their sales and marketing activities.
Název v anglickém jazyce
The choice and intensity of marketing activities use in relation to company size. In International Conference
Popis výsledku anglicky
Purpose of the research is to present the selected data obtained from primary research, which concerns the choice and intensity of marketing activities use in the Czech business environment in view of their size. An analysis of the economic sources, professional publications, analysis and reports of previous research show that the key issue of Czech companies, despite application of various new methods and approaches, is in addition to the strategic management, particularly coordination and efficiency of their sales and marketing activities.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trends in economics and management for the 21st century (id 20445)
ISBN
978-80-214-4581-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
1-11
Název nakladatele
CERM
Místo vydání
Brno, Česká republika
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
20. 9. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—