Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Postavení českých firem na trhu v rámci matice General Electric

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F04%3A63502273" target="_blank" >RIV/70883521:28120/04:63502273 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Postavení českých firem na trhu v rámci matice General Electric

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na základě provedeného šetření u 276 českých firem bylo zjišťováno, které faktory jsou významné proto, aby firma udržela krok s konkurencí a její pozice na trhu byla stabilní, či dokonce rostoucí. Situační postavení firmy na trhu bylo vyjádřeno pomocí Matice General Elektric, díky níž je možné získat přehled o současném umístění firmy.

  • Název v anglickém jazyce

    Czech Enterprises in The Market Using The GE Matrix Model

  • Popis výsledku anglicky

    A market research investigation was conducted in 2003, to discover which factors are the most significant for maintaining ones pace with the competition in 276 Czech enterprises. The aim of this research study was to map the environment of Czech enterprises from the perspective of the situational standing of that enterprise on the Czech market. Using the GE Matrix Model, it investigated whether the set of professionally-related activities in wchich the enterprise operates has an influence on the situational standing of these enterprises on their markets, i.e. the quality (and qualities) of the enterprises management, the level of Marketing in the enterprise, the exploitation of the Internet in the marketing activities of that enterprise, and at the same time, control checks were made of the marketing activites through the performance of a Marketing Audit.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Postavení českých firem na trhu v rámci matice General Electric

  • ISBN

    80-214-2787-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    6

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku