Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F19%3A10400578" target="_blank" >RIV/00216208:11230/19:10400578 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha pojednává o stavu marketingu v sociálních podnicích v ČR . V první části disponuje výzkumem autorky, který rozebírá situaci sociálních podniků v ČR a v další seznamuje čtenáře s nástroji vhodnými pro marketing sociálních podniků.
Název v anglickém jazyce
Principles of marketing and marketing communication for social enterprises
Popis výsledku anglicky
The book deals with the current situation of marketing in social enterprises in the Czech Republic. In the first part the research analyzing the situation of social enterprises in the Czech Republic and in the next part author introduces the readers with marketing tools suitable for marketing in Social Enterprises.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87865-50-7
Počet stran knihy
125
Název nakladatele
Ekopress
Místo vydání
Jesenice
Kód UT WoS knihy
—