Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F19%3A10400578" target="_blank" >RIV/00216208:11230/19:10400578 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha pojednává o stavu marketingu v sociálních podnicích v ČR . V první části disponuje výzkumem autorky, který rozebírá situaci sociálních podniků v ČR a v další seznamuje čtenáře s nástroji vhodnými pro marketing sociálních podniků.

  • Název v anglickém jazyce

    Principles of marketing and marketing communication for social enterprises

  • Popis výsledku anglicky

    The book deals with the current situation of marketing in social enterprises in the Czech Republic. In the first part the research analyzing the situation of social enterprises in the Czech Republic and in the next part author introduces the readers with marketing tools suitable for marketing in Social Enterprises.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-87865-50-7

  • Počet stran knihy

    125

  • Název nakladatele

    Ekopress

  • Místo vydání

    Jesenice

  • Kód UT WoS knihy