Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The use of selected marketing communication unconventional tools in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F04130081%3A_____%2F17%3AN0000001" target="_blank" >RIV/04130081:_____/17:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://sekarl.euba.sk/arl-eu/en/csg/?repo=eurepo&key=90320472742" target="_blank" >https://sekarl.euba.sk/arl-eu/en/csg/?repo=eurepo&key=90320472742</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The use of selected marketing communication unconventional tools in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with the use of selected modern tools of marketing communication in the Czech Republic. There are critically analyzed the current theoretical approaches in the area of marketing communication and digital marketing in terms of business environment of the Czech Republic. The text is based on the broader marketing communication research in small and medium-sized enterprises in the Czech Republic in the framework of the Grant agency of the Academy Alliance. The subject of research was the use of the following tools of marketing communication: guerilla marketing, buzz marketing, viral marketing, mobile marketing, product placement, social media and WOM marketing, depending on the selected enterprise-based parameters.

  • Název v anglickém jazyce

    The use of selected marketing communication unconventional tools in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the use of selected modern tools of marketing communication in the Czech Republic. There are critically analyzed the current theoretical approaches in the area of marketing communication and digital marketing in terms of business environment of the Czech Republic. The text is based on the broader marketing communication research in small and medium-sized enterprises in the Czech Republic in the framework of the Grant agency of the Academy Alliance. The subject of research was the use of the following tools of marketing communication: guerilla marketing, buzz marketing, viral marketing, mobile marketing, product placement, social media and WOM marketing, depending on the selected enterprise-based parameters.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing Identity: Online Rules - Part I.

  • ISBN

    978-80-8105-917-9

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    223-237

  • Název nakladatele

    Faculty of Mass Media Communication, University of SS. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    7. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000461539600022