Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Maple - pro marketing a inovace ? nástroj měření výkonnosti podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU101929" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU101929 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Maple - pro marketing a inovace ? nástroj měření výkonnosti podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek diskutuje potřebu užití kvantitativních metod v paralele s využitím vhodného software pro stanovení / modifikaci strategie podniku a zvyšování jeho výkonnosti. Jsou zmíněny některé aktuální vlastnosti systému Maple 16. V krátké studii jsou jakopříklad prezentovány vybrané skutečnosti, které se řeší v závěrečné práci obhájené na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně spoluautorky tohoto příspěvku. Jde o ukázku implementace nástrojů systému Maple 16 při hodnocení marketingovéhovýzkumu podniku působícího nedlouhou dobu na trhu s ohledem na možnost aplikace měřeného postupu v budoucnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Maple - Marketing and Innovation - an Instrument for Measuring Performance of the Enterprise

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses the need for the use of quantitative methods in parallel using the appropriate software for setting / modification of enterprise strategy and increasing its performance. The article refers some current attributes of Maple 16. In a short study, we present as an example the chosen facts that co-author of this paper addressed in the final thesis defended at the Faculty of Business and Management of the Brno University of Technology. This is a sample the implementation of Maple tools forevaluation of enterprise marketing research, which operates only short time on the market. It is with respect to the possible application of the measurement process in the future.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GAP403%2F11%2F2085" target="_blank" >GAP403/11/2085: Konstrukce metod pro vícefaktorové měření komplexní podnikové výkonnosti ve vybraném odvětví.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 9. letní školy aplikované informatiky

  • ISBN

    978-80-210-6058-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    20-29

  • Název nakladatele

    MU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Bedřichov

  • Datum konání akce

    7. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku