Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tržní versus finanční výkonnost podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F06%3A00004335" target="_blank" >RIV/00216275:25310/06:00004335 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tržní versus finanční výkonnost podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek diskutuje změny v současném tržním prostředí a s tím spojenou nutnost silného soustředění se zákazníky. Ukazuje, že za této situace je zcela nedostatečné hodnotit a řídit výkonnost podniku pouze podle tradičních finančních ukazatelů výkonnosti,ale je nezbytné začít používat externí ukazatele tržní výkonnosti podniku, vypovídající o perspektivách prosazení se podniku na trhu a možnostech budoucího růstu podniku. Příspěvek specifikuje soustavu tržních ukazatelů výkonnosti a diskutuje jejich užití při řízení strategického růstu podniku.

  • Název v anglickém jazyce

    Market Performance versus Financial Performance of Company

  • Popis výsledku anglicky

    This paper discusses some changes in contemporary market environment and necessity if strong focus to customers. It shows that it is quite insufficient to evaluate and manage enterprises' performance not only according to traditional financial measures of performance but also according to external market measures of performance. Those measures present enterprise's perspectives in the market and possibilities of future enterprises' growth. This paper specifies system of market measures of performance anddiscusses its using at enterprise's strategic growth.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník z mezinárodní vědecké konference "Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV"

  • ISBN

    80-213-1436-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    106-110

  • Název nakladatele

    ČZU Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    6. 4. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku