ADVERGAMING: možnost prohlubování znalostí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU97468" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU97468 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
ADVERGAMING: možnost prohlubování znalostí
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou využívání znalostí v advergamingu jako zdroje možné konkurenční výhody. Toky znalostí a jejich využití v této formě marketingové komunikace jsou podchyceny v schematickém znázornění.
Název v anglickém jazyce
ADVERGAMING: possibility of rising knowledges
Popis výsledku anglicky
The article is involved in the issue of the utilization of knowledge in the advergaming as the source of possible competitive advantage. The flows of knowledge and their application in this form of the marketing communication are shown in the schematic picture.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Svazek periodika
XXII
Číslo periodika v rámci svazku
1/2012
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
32
Strana od-do
12-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—