The Development and Implementation of Marketing Information System within Innovation: The Increasing of Innovative Performance
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU98283" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU98283 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.intechopen.com/books/entrepreneurship-creativity-and-innovative-business-models" target="_blank" >http://www.intechopen.com/books/entrepreneurship-creativity-and-innovative-business-models</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5772/35298" target="_blank" >10.5772/35298</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Development and Implementation of Marketing Information System within Innovation: The Increasing of Innovative Performance
Popis výsledku v původním jazyce
What are the differences between an entrepreneur and a manager? According to Schumpeter, the main difference lies in the entrepreneur's ideas, creativity, and vision of the world. These differences enable him to create new combinations, to change existing business models, and to innovate. Those innovations can take several forms: products, processes, and organizations to name a few. In this book, an array of international researchers take a look at the visions and actions of innovative entrepreneurs tobe at the source of new ideas and to foster new relationships between different actors to change the existing business models.
Název v anglickém jazyce
The Development and Implementation of Marketing Information System within Innovation: The Increasing of Innovative Performance
Popis výsledku anglicky
What are the differences between an entrepreneur and a manager? According to Schumpeter, the main difference lies in the entrepreneur's ideas, creativity, and vision of the world. These differences enable him to create new combinations, to change existing business models, and to innovate. Those innovations can take several forms: products, processes, and organizations to name a few. In this book, an array of international researchers take a look at the visions and actions of innovative entrepreneurs tobe at the source of new ideas and to foster new relationships between different actors to change the existing business models.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Entrepreneurship - Creativity and Innovative Business Models
ISBN
978-953-51-0069-0
Počet stran výsledku
22
Strana od-do
59-80
Počet stran knihy
189
Název nakladatele
INTECH
Místo vydání
Croatia
Kód UT WoS kapitoly
—