Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv daňových pobídek na konkurenceschopnost MSP

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU98454" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU98454 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv daňových pobídek na konkurenceschopnost MSP

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem práce je posoudit dopad daňových pobídek v oblasti vědy a výzkumu na konkurenceschopnost malých a středních podniků v České republice. Konkurenceschopnost, jako ekonomický pojem, je spojená se třemi základními úrovněmi - podnik (společnost), národní hospodářství (region) a systém (Evropská unie). Konkurenceschopnost také úzce souvisí s koncepcí konkurenční výhody. Současné ekonomické trendy ukazují, že pouhé zvyšování výkonnosti podniků nestačí k dosažení dlouhodobého růstu a prosperity. S postupnou saturací trhu, význam zvyšování produktivity ekonomik je strana-lemovaný při využití znalostí pro vytváření inovací a zvyšování ducha Podnik se stává výchozím bodem při hledání nových zdrojů růstu.Česká republika je schopna postupovat k evoluční vyššíúrovni, kde to je inovace, které jsou významným zdrojem pro zvýšení konkurenceschopnosti, tzv. "je založen na inovacích" konkurenceschopnost. Přímá podp

  • Název v anglickém jazyce

    The Impact of Tax Incentives on the Competitive Ability of SMEs

  • Popis výsledku anglicky

    The paper aims to assess the impact of tax incentives on science and research as well as on the competitive ability of small and medium enterprises in the Czech Republic. Competitiveness, as an economic concept, is associated with the following three basic reference levels ? enterprise (company), national economy (region) and system (the European Union). Competitiveness is also closely related to the competitive advantage concept, the sources of which may be as follows: an advantageous factor endowment,efficiency, innovation and creativity. Contemporary economic trends show that mere efficiency increasing is not enough for enterprises to achieve a long-term growth and prosperity. With gradual saturation of markets, the importance of increases in productivity of economies is side-lined while utilization of knowledge for creating innovations and increasing the spirit of enterprise becomes a point of departure in seeking new sources of growth. The Czech Republic is able to progress to an

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Management Challenges in the 21st Century

  • ISBN

    978-80-89306-14-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    22-27

  • Název nakladatele

    Vysoká škola Manažmentu CityUniversity of Seattle

  • Místo vydání

    Bratislava, Slovensko

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    25. 4. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku