Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Inovační management v MSP: Inovační impulsy a jejich využití

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F19%3A43900149" target="_blank" >RIV/60076658:12510/19:43900149 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Inovační management v MSP: Inovační impulsy a jejich využití

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Malé a střední podniky jsou hybnou silou české ekonomiky, mnohdy jsou nazývány páteří hospodářství. Tvoří totiž více než 99 % ekonomických subjektů v České republice a na celkové vytvořené přidané hodnotě se podílí více než 55 %. Inovace, které tato publikace chápe ve shodě s OECD – OSLO manuálem a Evropskou komisí, potom pro tyto podniky představují prostředek pro zvýšení konkurenceschopnosti a posilují jejich šanci obstát na globálním trhu. Cílem této publikace bylo navržení modelu inovačních procesů pro malé a střední podniky na území České republiky. V porovnání s evropskými státy pak zjistit stav řízení inovací, a to především s ohledem na konkurenceschopnost domácích podniků. V neposlední řadě pak představit metodický postup pro generování nových nápadů s potenciálem přeměny na kýžené inovace a jejich následnou implementaci. Publikace vznikla na základě řešení projektu GAJU GAJU 053/2016/S, který byl zaměřen na inovace v MSP.

  • Název v anglickém jazyce

    Innovation Management in SMEs: Innovation impulses

  • Popis výsledku anglicky

    SMEs are the driving force of the Czech economy, often called the backbone of the economy. It consists of more than 99% of economic entities in the Czech Republic and accounts for more than 55% of total value added. The innovations this publication understands in accordance with the OECD – OSLO Manual and the European Commission then provide a means for these businesses to increase their competitiveness and strengthen their global market chances. The aim of this publication was to propose a model of innovative processes for small and medium-sized enterprises in the Czech Republic. In comparison with European countries, find out the state of innovation management, especially with regard to the competitiveness of domestic enterprises. Last but not least, introduce a methodical procedure for generating new ideas with the potential to be transformed into the desired innovations and their subsequent implementation.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7598-242-1

  • Počet stran knihy

    100

  • Název nakladatele

    Wolters Kluwer ČR, a. s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy