Inovační management v MSP: Inovační impulsy a jejich využití
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F19%3A43900149" target="_blank" >RIV/60076658:12510/19:43900149 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovační management v MSP: Inovační impulsy a jejich využití
Popis výsledku v původním jazyce
Malé a střední podniky jsou hybnou silou české ekonomiky, mnohdy jsou nazývány páteří hospodářství. Tvoří totiž více než 99 % ekonomických subjektů v České republice a na celkové vytvořené přidané hodnotě se podílí více než 55 %. Inovace, které tato publikace chápe ve shodě s OECD – OSLO manuálem a Evropskou komisí, potom pro tyto podniky představují prostředek pro zvýšení konkurenceschopnosti a posilují jejich šanci obstát na globálním trhu. Cílem této publikace bylo navržení modelu inovačních procesů pro malé a střední podniky na území České republiky. V porovnání s evropskými státy pak zjistit stav řízení inovací, a to především s ohledem na konkurenceschopnost domácích podniků. V neposlední řadě pak představit metodický postup pro generování nových nápadů s potenciálem přeměny na kýžené inovace a jejich následnou implementaci. Publikace vznikla na základě řešení projektu GAJU GAJU 053/2016/S, který byl zaměřen na inovace v MSP.
Název v anglickém jazyce
Innovation Management in SMEs: Innovation impulses
Popis výsledku anglicky
SMEs are the driving force of the Czech economy, often called the backbone of the economy. It consists of more than 99% of economic entities in the Czech Republic and accounts for more than 55% of total value added. The innovations this publication understands in accordance with the OECD – OSLO Manual and the European Commission then provide a means for these businesses to increase their competitiveness and strengthen their global market chances. The aim of this publication was to propose a model of innovative processes for small and medium-sized enterprises in the Czech Republic. In comparison with European countries, find out the state of innovation management, especially with regard to the competitiveness of domestic enterprises. Last but not least, introduce a methodical procedure for generating new ideas with the potential to be transformed into the desired innovations and their subsequent implementation.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7598-242-1
Počet stran knihy
100
Název nakladatele
Wolters Kluwer ČR, a. s.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—