Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv nákupního chování na trzích B2B na oceňování majetku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F13%3APU105612" target="_blank" >RIV/00216305:26510/13:PU105612 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv nákupního chování na trzích B2B na oceňování majetku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek presentuje analýzu nákupního chování organizovaných zákazníků na trzích business to business. Cílem příspěvku je postihnout vliv nákupního chování organizací na vyjádření ceny majetku. Příspěvek porovnává dva provedené výzkumy v časovém odstuputří let (rok 2009 a 2011). Dalším cílem příspěvku je uvést kritéria, která ovlivňují nákupní chování organizovaných zákazníků, a tak ovlivňují i stanovení ceny majetku. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že při posuzování hodnoty majetku má největší význam hledisko provozní spolehlivosti a nákladů na provoz. Oceňování majetku v českém finančním účetnictví je založeno na principu historických cen. Pro peněžní vyjádření hodnoty majetku je rozhodující vstupní cena majetku. Organizace spatřují problém v oceňování majetku, jehož účetní hodnota je minimální. Tento majetek je funkční a je nutné provést jeho opětovné ocenění reálnou hodnotou pro pot

  • Název v anglickém jazyce

    The influence of shopping behavior in B2B markets to valuation of assets

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents the analysis of the shopping behaviour of customers on ?business to business? markets. The aim of this article is to describe the influence of shopping behaviour of organisations on setting the price of assets. The article compares two surveys carried out in the period of three years (from 2009 to 2011). Another aim of this article is to provide criteria that influence purchasing behaviour of customers which, thus affect the pricing of assets. The research showed that for assessingthe value of property, the most important aspects are in operational reliability and operating costs. Valuation of assets in Czech financial accounting is based on the principle of a cost history. For the monetary valuation of assets, what is most important is the original cost of that asset. An organisation sees a problem with assessing cost, when its accounting value is minimal. This property is functional and it is necessary to reevaluate those assets in actual value for the purpose o

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2013

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    73-83

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus