Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posuzování hodnoty majetku na základě rozboru nákupního chování zákazníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU101937" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU101937 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Posuzování hodnoty majetku na základě rozboru nákupního chování zákazníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Světová ekonomika prochází rychlým vývojem. Pro tento vývoj je typické kolísání tržních cen. Oceňování majetku je v českém finančním účetnictví založeno na principu historických cen. Ceny nevyjadřují aktuální hodnotu majetku. Výzkum ukázal, jak korporátní zákazníci vnímají hodnotu svého majetku. Mezi nejdůležitější aspekty při posuzování hodnoty patří spolehlivost.

  • Název v anglickém jazyce

    Assessment of the value of property based on analysis of customer buying behavior

  • Popis výsledku anglicky

    Purpose of the article The world economy is undergoing rapid development. For this development there are typical fluctuations of market prices of property. Valuation of property in the Czech financial accounting is based on the principle of historical prices. The problem with this method of valuation is the fact that it is not updated and the fact that the purchase price does not reflect the current value of the property. Corporate customers at-tribute the property to the value depending on whether theuser meets certain criteria. User criteria affect the buying behavior of business customers and form an idea of the value of the property. Conclusions (limits, implications etc) Research has shown how corporate customers perceive the value of their acquired property. The results showed that, when assessing the value of the car the most important aspect is its operational reliability and the aspect of the fuel consumption. Organizations strive to reduce the cost of operation despite the f

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU

  • ISSN

    1802-8527

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    VI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    12

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    21-31

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus