Posuzování hodnoty majetku na základě rozboru nákupního chování zákazníků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU101937" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU101937 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Posuzování hodnoty majetku na základě rozboru nákupního chování zákazníků
Popis výsledku v původním jazyce
Světová ekonomika prochází rychlým vývojem. Pro tento vývoj je typické kolísání tržních cen. Oceňování majetku je v českém finančním účetnictví založeno na principu historických cen. Ceny nevyjadřují aktuální hodnotu majetku. Výzkum ukázal, jak korporátní zákazníci vnímají hodnotu svého majetku. Mezi nejdůležitější aspekty při posuzování hodnoty patří spolehlivost.
Název v anglickém jazyce
Assessment of the value of property based on analysis of customer buying behavior
Popis výsledku anglicky
Purpose of the article The world economy is undergoing rapid development. For this development there are typical fluctuations of market prices of property. Valuation of property in the Czech financial accounting is based on the principle of historical prices. The problem with this method of valuation is the fact that it is not updated and the fact that the purchase price does not reflect the current value of the property. Corporate customers at-tribute the property to the value depending on whether theuser meets certain criteria. User criteria affect the buying behavior of business customers and form an idea of the value of the property. Conclusions (limits, implications etc) Research has shown how corporate customers perceive the value of their acquired property. The results showed that, when assessing the value of the car the most important aspect is its operational reliability and the aspect of the fuel consumption. Organizations strive to reduce the cost of operation despite the f
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Svazek periodika
VI
Číslo periodika v rámci svazku
12
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
21-31
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—