Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kreativní účetnictví v rámci společenské odpovědnosti firem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F13%3APU107040" target="_blank" >RIV/00216305:26510/13:PU107040 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kreativní účetnictví v rámci společenské odpovědnosti firem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá jedním z velmi aktuálních témat ? kreativním účetnictvím. Kreativní účetnictví je jednak stále častějším tématem vědeckých publikací v zahraničí a dnes už i v ČR. To potvrzuje rostoucí teoretický aparát v této oblasti, tak i prakticky denní téma zpráv o aktuálním dění. V článku je popsán historický pohled na problematiku kreativního účetnictví, dále jsou vymezeny pojmy nejčastěji užívané v souvislosti s kreativním účetnictvím včetně podvodu a účetnictví forenzního. Výstupem článku je zařazení kreativního účetnictví do rámce společenské odpovědnosti firem, nalezení společných rysů definic souvisejících pojmů a definování pojmu kreativní účetnictví.

  • Název v anglickém jazyce

    Creative Accounting in the Corporate Social Responsibility

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with one of the most current topic ? creative accounting. Creative accounting is more frequent topic of research publications abroad and now in the Czech Republic. This confirms the growing theoretical knowledge in this area, and practically daily news about current events. The article describe historical perspective on the issue of creative accounting, further defines the terms most often used in the context of creative accounting including fraud and forensic accounting. The output ofthe article is the inclusion of creative accounting in the framework of corporate social responsibility, finding common features definitions of related concepts and defining the concept of creative accounting.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Soudní inženýrství

  • ISSN

    1211-443X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    24.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3.

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    247-255

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus