Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F14%3APU110278" target="_blank" >RIV/00216305:26510/14:PU110278 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this work is to focus primarily on the methodology for internal use CLV Customers to create new scientific knowledge in the area of Quantifying costs and benefits of internal Customers, ie. Employees and partners in a Particular market segment. Like External Customers (markets) as well as internal Customers express their behavior and demeanor Greater or lesser affection, in the first case and to mark the latter case the Employer. Therefore, the modeling of CLV for internal Customers will require a Qualified prediction and quantification of a wide range of both Hard and Soft items and its conversion to a valid pointer.

  • Název v anglickém jazyce

    Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this work is to focus primarily on the methodology for internal use CLV Customers to create new scientific knowledge in the area of Quantifying costs and benefits of internal Customers, ie. Employees and partners in a Particular market segment. Like External Customers (markets) as well as internal Customers express their behavior and demeanor Greater or lesser affection, in the first case and to mark the latter case the Employer. Therefore, the modeling of CLV for internal Customers will require a Qualified prediction and quantification of a wide range of both Hard and Soft items and its conversion to a valid pointer.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Crafting Global Competitive Economies: 2020 Vision Strategic Planning & Smart Implementation

  • ISBN

    978-0-9860419-3-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    235-240

  • Název nakladatele

    IBIMA

  • Místo vydání

    24nd IBIMA Conference Miláno, 2014

  • Místo konání akce

    Milan

  • Datum konání akce

    6. 11. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku