Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F14%3APU110278" target="_blank" >RIV/00216305:26510/14:PU110278 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of this work is to focus primarily on the methodology for internal use CLV Customers to create new scientific knowledge in the area of Quantifying costs and benefits of internal Customers, ie. Employees and partners in a Particular market segment. Like External Customers (markets) as well as internal Customers express their behavior and demeanor Greater or lesser affection, in the first case and to mark the latter case the Employer. Therefore, the modeling of CLV for internal Customers will require a Qualified prediction and quantification of a wide range of both Hard and Soft items and its conversion to a valid pointer.
Název v anglickém jazyce
Using the concept of Customer Life-time Value in Strategic Management Companies
Popis výsledku anglicky
The aim of this work is to focus primarily on the methodology for internal use CLV Customers to create new scientific knowledge in the area of Quantifying costs and benefits of internal Customers, ie. Employees and partners in a Particular market segment. Like External Customers (markets) as well as internal Customers express their behavior and demeanor Greater or lesser affection, in the first case and to mark the latter case the Employer. Therefore, the modeling of CLV for internal Customers will require a Qualified prediction and quantification of a wide range of both Hard and Soft items and its conversion to a valid pointer.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Crafting Global Competitive Economies: 2020 Vision Strategic Planning & Smart Implementation
ISBN
978-0-9860419-3-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
235-240
Název nakladatele
IBIMA
Místo vydání
24nd IBIMA Conference Miláno, 2014
Místo konání akce
Milan
Datum konání akce
6. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—