KRITÉRIA SPOKOJENOSTI S KVALITOU SLUŽEB VYSOKÝCH ŠKOL Z POHLEDU STUDENTŮ VYBRANÝCH EVROPSKÝCH ZEMÍ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F14%3APU112457" target="_blank" >RIV/00216305:26510/14:PU112457 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://hdl.handle.net/10195/58668" target="_blank" >http://hdl.handle.net/10195/58668</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
KRITÉRIA SPOKOJENOSTI S KVALITOU SLUŽEB VYSOKÝCH ŠKOL Z POHLEDU STUDENTŮ VYBRANÝCH EVROPSKÝCH ZEMÍ
Popis výsledku v původním jazyce
V předkládané výzkumné studii je pozornost věnována měření spokojenosti studentů s kvalitou služeb vysokých škol. Na základě získaných poznatků z provedeného sekundárního výzkumu byl stanoven cíl této vědecké studie - vytvořit soubor důležitých faktorů měření spokojenosti studentů s kvalitou vysokých škol. Z poznatků z provedeného sekundárního výzkumu dále vyplynula potřeba uskutečnění primárního výzkumu na širší geografickou oblast, než je pouze území České republiky. Výzkum je proto zaměřen na oblast střední Evropy, konkrétně na následující země: Česko, Německo, Polsko, Rakousko a Slovensko.
Název v anglickém jazyce
CRITERIA OF SATISFACTION WITH THE SERVICE QUALITY OF TERTIARY INSTITUTIONS FROM THE PERSPECTIVE OF STUDENTS OF SELECTED EUROPEAN COUNTRIES
Popis výsledku anglicky
The following study examines the links between satisfaction, university students, and service quality provided by universities and tertiary education in five Central European countries. The study is based on dissertation thesis of one of the author. The following goals were formulated on the basis of theoretical knowledge obtained from scientific publications. The goal is to formulate the most important criteria of student satisfaction with the service quality of tertiary institutions among university students in five Central European countries. The primary research was done using the following techniques: individual interviews, focus groups and a questionnaire survey. The results of the primary research were analysed using the applications Microsoft Office Excel, Statistics and QC. Expert. The questionnaire survey was provided at these universities: in the Czech Republic – Brno University of Technology, Masaryk University, in Germany - Fachhochschule Jena, Universität Regensburg, and Ludwig-Maximilians Universität München, in Poland - Jagellonska univerzita, AGH - Akademie Gorno – Hutnicza, and Uniwersytet Papiesk, in Austria - FH WienStudiengänge der WKW a WU - Wirtschaftsuniversität Wien, in Slovakia - Prešovská univerzita in Prešov. The total number of students involved in the research was 584. The first wave of the results brings interesting findings which are discussed in the study.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D
ISSN
1804-8048
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
32
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
98-108
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—