Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Moderní pojetí pojmu Competitive Intelligence

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F15%3APU117104" target="_blank" >RIV/00216305:26510/15:PU117104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Moderní pojetí pojmu Competitive Intelligence

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek pojednává o problematice Competitive Intelligence (CI) a současném chápání tohoto pojmu v prostředí našich podniků. Autor toto pojetí považuje za nedostatečné. Důvodem je změna paradigmatu v oblasti řízení a inovací vyvolaná globalizací. V příspěvku upozorňuje na nutnost přechodu k novému pojetí pojmu CI, které by lépe vyhovovalo požadavkům vrcholového vedení podniků v oblasti strategického řízení. Autor ve vymezení svého vlastního pojetí pojmu CI vychází: a) z posouzení názorů předních světových odborníků na CI, které je značně diferencované, b) z rozdílného pojetí samotného pojmu informace. Následně definuje pojem Competitive Intelligence se zaměřením na úkoly, které klade současné podnikatelské prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    The modern concept of the concept of Competitive Intelligence

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the issue of Competitive Intelligence (CI) and the current understanding of this concept in the environment of our businesses. By this concept considers inadequate. The reason is a change of paradigm in management and innovation-driven globalization. The paper highlights the need for the transition to a new understanding of the concept of CI that would better suit the needs of senior corporate executives in strategic management. By the definition of its own conception of the term CIis based on: a) examined the world's leading experts on the CI, which is highly diversified, b) from a different conception of the very concept of information. Subsequently defines Competitive Intelligence focusing on the challenges posed by the currentbusiness environment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Manažment podnikania a vecí verejných

  • ISSN

    1337-0510

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    X.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    29

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    6-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus