Konkurenční zpravodajství. Tvorba podkladů pro strategické rozhodování podniku.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F22%3APU146293" target="_blank" >RIV/00216305:26510/22:PU146293 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konkurenční zpravodajství. Tvorba podkladů pro strategické rozhodování podniku.
Popis výsledku v původním jazyce
Autor v této publikaci usiluje o jiné pojetí Competitive Intelligence, než prezentuje většina publikací zahraničních autorů. V důsledku, dnes již nutné změny stávajícího paradigma Competitive Intelligence založeného na zpravodajském cyklu, považuje autor za potřebné co nejdříve začít pracovat na novém pojetí Competitive Intelligence chápajícím Competitive Intelligence jako zpravodajský proces. Ambicí autora je vytvořit vlastní přístup k problematice chápání a tím i provádění činností patřících do procesů Competitive Intelligence. Ve své koncepci Competitive Intelligence vychází ze základních východisek jeho budování. Na těchto východiscích následně buduje svoje pojetí činností Competitive Intelligence. Autor opouští všeobecně uznávaný koncept zpravodajského cyklu, který v podnikatelské praxi reálně neexistuje (je pouhou fikcí) a místo něj chápe činnosti prováděné v Competitive Intelligence jako zpravodajský proces, který pro potřeby Competitive Intelligence definuje.
Název v anglickém jazyce
Competitive intelligence. Creation of documents for strategic decision-making of the company.
Popis výsledku anglicky
In this publication, the author strives for a different concept of Competitive Intelligence than most publications by foreign authors present. As a result, the changes to the current paradigm of Competitive Intelligence based on the intelligence cycle are now necessary, the author considers it necessary to start working on a new concept of Competitive Intelligence understanding Competitive Intelligence as an intelligence process as soon as possible. The author's ambition is to create his own approach to the problem of understanding and thus the implementation of activities belonging to Competitive Intelligence processes. In its concept, Competitive Intelligence is based on the basic principles of its construction. Subsequently, he builds his concept of Competitive Intelligence activities on these starting points. The author abandons the generally recognized concept of the intelligence cycle, which does not really exist in business practice (it is just a fiction), and instead understands the activities carried out in Competitive Intelligence as an intelligence process that he defines for the needs of Competitive Intelligence.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-271-3504-2
Počet stran knihy
440
Název nakladatele
Grada Publishing, a.s.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—