Marketingové strategie firem ?born globals? v podmínkách internacionalizace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F15%3APU117916" target="_blank" >RIV/00216305:26510/15:PU117916 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingové strategie firem ?born globals? v podmínkách internacionalizace
Popis výsledku v původním jazyce
Abstrakt Cíl článku ? Cílem článku je provést přehlednou analýzu marketingových strategií firem typu ?born globals? v podmínkách internacionalizace. Dílčím cílem je zjistit, do jaké míry je termín ?born globals? rozšířen mezi studenty ekonomických škol,tedy potenciálními budoucími podnikateli reprezentujícími novou generaci, a jakou by tito zástupci zvolili marketingovou strategii, pokud by měli jen 3 roky od založení podniku, než vstoupí na zahraniční trh. Výsledkem studie je porovnání odpovědí českých studentů oproti vyzkoušeným teoriím z celého světa, které jsou zanalyzovány v přehledné tabulce a ukazují marketingové strategie firem ?born globals? napříč kontinenty, různými obory, velikostmi podniků i výší obratu. Methodologie- Vědecká práce používá metody analýzy primárních a sekundárních dat. Sekundární data, se zaměřují na strukturovaný sběr dat, obsahující přehled literatury a analýzu studií publikovaných na téma ?born globals marketing strategy.? Do tabulky je zanesen přehled
Název v anglickém jazyce
Marketing Strategies of ?Born Globals? Companies in the Internationalization Environment
Popis výsledku anglicky
Purpose of the article ? The purpose of this article is to perform synoptic analysis of marketing strategies used by ?born globals? companies in the internationalization environment. Secondary purpose is to find out how are the students of economical schools, who represent the upcoming generation of managers, familiar with the term ?born globals? and what kind of strategy would they use if they only had three years between founding the company and entering foreign market. The results are then compared with proofed strategies from all over the world, which have been analysed and put into table to show the marketing strategies of the ?born globals? companies from across the world, from different fields, with various company sizes and turnovers. Methodology/methods- This paper uses the analysis of both primary and secondary data. Secondary data consists of structured data collection, overview of available literature and analysis of published papers, which deal with the ?born globals marke
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Workshop specifického výzkumu 2015
ISBN
978-80-214-5332-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
55-67
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
4. 12. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—