Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingové strategie firem ?born globals? v podmínkách internacionalizace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F15%3APU117916" target="_blank" >RIV/00216305:26510/15:PU117916 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingové strategie firem ?born globals? v podmínkách internacionalizace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Abstrakt Cíl článku ? Cílem článku je provést přehlednou analýzu marketingových strategií firem typu ?born globals? v podmínkách internacionalizace. Dílčím cílem je zjistit, do jaké míry je termín ?born globals? rozšířen mezi studenty ekonomických škol,tedy potenciálními budoucími podnikateli reprezentujícími novou generaci, a jakou by tito zástupci zvolili marketingovou strategii, pokud by měli jen 3 roky od založení podniku, než vstoupí na zahraniční trh. Výsledkem studie je porovnání odpovědí českých studentů oproti vyzkoušeným teoriím z celého světa, které jsou zanalyzovány v přehledné tabulce a ukazují marketingové strategie firem ?born globals? napříč kontinenty, různými obory, velikostmi podniků i výší obratu. Methodologie- Vědecká práce používá metody analýzy primárních a sekundárních dat. Sekundární data, se zaměřují na strukturovaný sběr dat, obsahující přehled literatury a analýzu studií publikovaných na téma ?born globals marketing strategy.? Do tabulky je zanesen přehled

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Strategies of ?Born Globals? Companies in the Internationalization Environment

  • Popis výsledku anglicky

    Purpose of the article ? The purpose of this article is to perform synoptic analysis of marketing strategies used by ?born globals? companies in the internationalization environment. Secondary purpose is to find out how are the students of economical schools, who represent the upcoming generation of managers, familiar with the term ?born globals? and what kind of strategy would they use if they only had three years between founding the company and entering foreign market. The results are then compared with proofed strategies from all over the world, which have been analysed and put into table to show the marketing strategies of the ?born globals? companies from across the world, from different fields, with various company sizes and turnovers. Methodology/methods- This paper uses the analysis of both primary and secondary data. Secondary data consists of structured data collection, overview of available literature and analysis of published papers, which deal with the ?born globals marke

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Workshop specifického výzkumu 2015

  • ISBN

    978-80-214-5332-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    55-67

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    4. 12. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku