Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Value perception of outdoor brands in the Czech republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F16%3APU122130" target="_blank" >RIV/00216305:26510/16:PU122130 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fmk.sk/download/konferencie/Marketing%20Identity/MARKETING-IDENTITY_BRANDS-WE-LOVE_PART-1.pdf" target="_blank" >http://fmk.sk/download/konferencie/Marketing%20Identity/MARKETING-IDENTITY_BRANDS-WE-LOVE_PART-1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Value perception of outdoor brands in the Czech republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Paper is focused on value, which is perceived by customer in segment of outdoor clothes in Czech Republic. Possibility of increasing perception of brand value by customer is main topic of the paper. According to our findings, this increasing of perceiving value is made by customers’ feedback, usage knowledge of customers and users and connection brand of outdoor clothes with country of origin. The empirical evidence is based on a quantitative data, questionnaire, on which 196 persons participated. For the analysis of gained data there was used correspondence analysis with validation technique based on chi-square nonparametric tests and for transparent representation of the structure of dependence and interpretation is used symmetric correspondence map.

  • Název v anglickém jazyce

    Value perception of outdoor brands in the Czech republic

  • Popis výsledku anglicky

    Paper is focused on value, which is perceived by customer in segment of outdoor clothes in Czech Republic. Possibility of increasing perception of brand value by customer is main topic of the paper. According to our findings, this increasing of perceiving value is made by customers’ feedback, usage knowledge of customers and users and connection brand of outdoor clothes with country of origin. The empirical evidence is based on a quantitative data, questionnaire, on which 196 persons participated. For the analysis of gained data there was used correspondence analysis with validation technique based on chi-square nonparametric tests and for transparent representation of the structure of dependence and interpretation is used symmetric correspondence map.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing identity 2016: Brands we love - part II.

  • ISBN

    978-80-8105-841-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    209-218

  • Název nakladatele

    University of SS. Cyril and Methodius in Trnava

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice

  • Datum konání akce

    8. 11. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000405153400021