Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perception of outdoor brands in business

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU127588" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU127588 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perception of outdoor brands in business

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Industry of outdoor clothes provides high value products. Perception of brand value is specific from point of view of customer’s gender. The main objective of the paper is find-out real perception of brand advertisement of outdoor clothes. For the indings there was used mini focus groups, on which participate 49 persons in 12 groups. For the analysis of gained data there was used qualitative research by content analysis. The research brings different perception of used advertisement of outdoor clothes according to specific brand.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of outdoor brands in business

  • Popis výsledku anglicky

    Industry of outdoor clothes provides high value products. Perception of brand value is specific from point of view of customer’s gender. The main objective of the paper is find-out real perception of brand advertisement of outdoor clothes. For the indings there was used mini focus groups, on which participate 49 persons in 12 groups. For the analysis of gained data there was used qualitative research by content analysis. The research brings different perception of used advertisement of outdoor clothes according to specific brand.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY Online rules – part II.

  • ISBN

    978-80-8105-918-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    165-171

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Smolenice, SK

  • Místo konání akce

    Smolenice, SK

  • Datum konání akce

    7. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000461539700016