Perception of outdoor brands in business
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU127588" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU127588 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Perception of outdoor brands in business
Popis výsledku v původním jazyce
Industry of outdoor clothes provides high value products. Perception of brand value is specific from point of view of customer’s gender. The main objective of the paper is find-out real perception of brand advertisement of outdoor clothes. For the indings there was used mini focus groups, on which participate 49 persons in 12 groups. For the analysis of gained data there was used qualitative research by content analysis. The research brings different perception of used advertisement of outdoor clothes according to specific brand.
Název v anglickém jazyce
Perception of outdoor brands in business
Popis výsledku anglicky
Industry of outdoor clothes provides high value products. Perception of brand value is specific from point of view of customer’s gender. The main objective of the paper is find-out real perception of brand advertisement of outdoor clothes. For the indings there was used mini focus groups, on which participate 49 persons in 12 groups. For the analysis of gained data there was used qualitative research by content analysis. The research brings different perception of used advertisement of outdoor clothes according to specific brand.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MARKETING IDENTITY Online rules – part II.
ISBN
978-80-8105-918-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
165-171
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Smolenice, SK
Místo konání akce
Smolenice, SK
Datum konání akce
7. 11. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
000461539700016