Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU126830" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU126830 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://hdl.handle.net/11012/70338" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11012/70338</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cíl článku: Cílem tohoto článku je popsat zákaznickou zkušenost, jak ji chápou jednotliví autoři a uvést metody, kterými lze měřit zákaznickou zkušenost. Dále také podrobněji popsat tři nejpoužívanější metody. Metody: Článek je založen na sekundárním výzkumu prací zabývajících se zákaznickými zkušenostmi. Vědecké cíle: Vědeckým cílem tohoto článku je zjistit, jakým směrem se může ubírat další výzkum. Klíčová slova: customer experience, measurement of customer experience JEL klasifikace: M30

  • Název v anglickém jazyce

    Customer experience - how to grasp and measure it?

  • Popis výsledku anglicky

    Objective of the article: The aim of this article is to describe customer experience as individual authors understand and to provide methods to measure customer experience. In addition, to describe in more detail the three most commonly used methods. Methods: The article is based on secondary research on customer experience. Scientific Goals: The scientific goal of this article is to find out in which direction further research can be pursued. Key words: customer experience, measurement of customer experience JEL classification: M30

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50201 - Economic Theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Workshop specifického výzkumu 2017

  • ISBN

    978-80-214-5598-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    85

  • Strana od-do

    35-40

  • Název nakladatele

    Neuveden

  • Místo vydání

    Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatel

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    8. 12. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku