Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU126830" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU126830 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://hdl.handle.net/11012/70338" target="_blank" >http://hdl.handle.net/11012/70338</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?
Popis výsledku v původním jazyce
Cíl článku: Cílem tohoto článku je popsat zákaznickou zkušenost, jak ji chápou jednotliví autoři a uvést metody, kterými lze měřit zákaznickou zkušenost. Dále také podrobněji popsat tři nejpoužívanější metody. Metody: Článek je založen na sekundárním výzkumu prací zabývajících se zákaznickými zkušenostmi. Vědecké cíle: Vědeckým cílem tohoto článku je zjistit, jakým směrem se může ubírat další výzkum. Klíčová slova: customer experience, measurement of customer experience JEL klasifikace: M30
Název v anglickém jazyce
Customer experience - how to grasp and measure it?
Popis výsledku anglicky
Objective of the article: The aim of this article is to describe customer experience as individual authors understand and to provide methods to measure customer experience. In addition, to describe in more detail the three most commonly used methods. Methods: The article is based on secondary research on customer experience. Scientific Goals: The scientific goal of this article is to find out in which direction further research can be pursued. Key words: customer experience, measurement of customer experience JEL classification: M30
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50201 - Economic Theory
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Workshop specifického výzkumu 2017
ISBN
978-80-214-5598-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
85
Strana od-do
35-40
Název nakladatele
Neuveden
Místo vydání
Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatel
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
8. 12. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—