Reverzní logistika v obchodě v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F18%3APU125856" target="_blank" >RIV/00216305:26510/18:PU125856 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reverzní logistika v obchodě v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha je cílena na problematiku reverzní logistiky, která je využívaná v rámci obchodních činností. Základní pojetí je dáno potřebou rozšiřování činností reverzní logistiky mezi zákazníky a prodejci. Reverzní logistika je považována za nástroj, s jehož pomocí dochází k minimalizaci materiálových ztrát. Úzkým propojením s obchodními činnostmi dochází k posilování vztahů se zákazníky. V knize je významná pozornost věnována metrikám, které jsou využívány právě v oblasti reverzní logistiky a obchodu. Cílem je vymezení vztahů mezi reverzní logistikou a obchodem, se zaměřením na efektivnost na straně zákazníků (B2C i B2B) a prodejců. Současně je uvedeno podrobné zhodnocení provedeného empirického výzkumu, který byl zaměřen na tři odlišné linie, a to na koncové zákazníky, B2B zákazníky a prodejce. K ověření jednotlivých oblastí bylo využito primárního výzkumu, který byl proveden formou focus group a dotazníkového šetření. Pro celý empirický výzkum byly stanoveny statistické hypotézy, které byly následně ověřovány. Na základě zjištěných výsledků jsou stanoveny příslušná doporučení.
Název v anglickém jazyce
Reverse logistics in retail in Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The book is focused on the issue of reverse logistics, which is used in business activities. The basic concept is the need to expand reverse logistics activities between customers and sellers. Reverse logistics is considered as a tool to minimize material losses. A close relationship with business activities strengthens customer relationships. The book focuses on metrics that are used in reverse logistics and business. The aim is to define the relationship between reverse logistics and business, focusing on efficiency on the part of customers (B2C and B2B) and sellers. At the same time, there is a detailed assessment of the empirical research carried out, focusing on three distinct lines, namely end-customers, B2B customers and vendors. For the verification of individual areas, primary research was carried out using a focus group and questionnaire survey. For all empirical research, statistical hypotheses were determined, which were subsequently verified. On the basis of the findings, the recommendations are set out.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50603 - Organisation theory
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7204-970-7
Počet stran knihy
91
Název nakladatele
CERM
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—