Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reverzní logistika v obchodě v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F18%3APU125856" target="_blank" >RIV/00216305:26510/18:PU125856 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reverzní logistika v obchodě v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha je cílena na problematiku reverzní logistiky, která je využívaná v rámci obchodních činností. Základní pojetí je dáno potřebou rozšiřování činností reverzní logistiky mezi zákazníky a prodejci. Reverzní logistika je považována za nástroj, s jehož pomocí dochází k minimalizaci materiálových ztrát. Úzkým propojením s obchodními činnostmi dochází k posilování vztahů se zákazníky. V knize je významná pozornost věnována metrikám, které jsou využívány právě v oblasti reverzní logistiky a obchodu. Cílem je vymezení vztahů mezi reverzní logistikou a obchodem, se zaměřením na efektivnost na straně zákazníků (B2C i B2B) a prodejců. Současně je uvedeno podrobné zhodnocení provedeného empirického výzkumu, který byl zaměřen na tři odlišné linie, a to na koncové zákazníky, B2B zákazníky a prodejce. K ověření jednotlivých oblastí bylo využito primárního výzkumu, který byl proveden formou focus group a dotazníkového šetření. Pro celý empirický výzkum byly stanoveny statistické hypotézy, které byly následně ověřovány. Na základě zjištěných výsledků jsou stanoveny příslušná doporučení.

  • Název v anglickém jazyce

    Reverse logistics in retail in Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The book is focused on the issue of reverse logistics, which is used in business activities. The basic concept is the need to expand reverse logistics activities between customers and sellers. Reverse logistics is considered as a tool to minimize material losses. A close relationship with business activities strengthens customer relationships. The book focuses on metrics that are used in reverse logistics and business. The aim is to define the relationship between reverse logistics and business, focusing on efficiency on the part of customers (B2C and B2B) and sellers. At the same time, there is a detailed assessment of the empirical research carried out, focusing on three distinct lines, namely end-customers, B2B customers and vendors. For the verification of individual areas, primary research was carried out using a focus group and questionnaire survey. For all empirical research, statistical hypotheses were determined, which were subsequently verified. On the basis of the findings, the recommendations are set out.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50603 - Organisation theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7204-970-7

  • Počet stran knihy

    91

  • Název nakladatele

    CERM

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy