Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

USING THE CANVAS BUSINESS MODEL IN THE MARKETING STRATEGY

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F18%3APU128730" target="_blank" >RIV/00216305:26510/18:PU128730 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2018.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/quaere_2018.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    VYUŽITÍ BUSINESS MODELU CANVAS PŘI TVORBĚ MARKETINGOVÉ STRATEGIE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článok je venovaný možnostiam využitia Business Modelu Canvas v oblasti tvorby marketingovej stratégie. Postupne sa venujeme popisu jednotlivých pojmov v rámci marketingovej stratégie a ďalej aj prostredníctvom tabuľky jednotlivým prvkom modelu Canvas. Na hlavný cieľ je zameraná ďalšia kapitola, ktorá na základe jednotlivých prvkov Business modelu Canvas postupne začleňuje proces tvorby marketingovej stratégie, respektíve popisuje možnosť využtia v smere tvorby stratégie prostriedkami Business Modelu Canvas.

  • Název v anglickém jazyce

    USING THE CANVAS BUSINESS MODEL IN THE MARKETING STRATEGY

  • Popis výsledku anglicky

    The article is devoted to the possibilities of using the Business Model Canvas in the field of marketing strategy development. Gradually, we describe each concept in the marketing strategy and also through the table the individual elements of the Canvas model. The main focus is on the next chapter, which, on the basis of each of the elements of the Canvas Business Model, gradually integrates the process of creating a marketing strategy, or describes the possibility of using it in the direction of strategy creation using the Business Model Canvas.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2018 roč. VIII

  • ISBN

    978-80-87952-26-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    225-231

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS, Hradec Králové, Česká republika, 2018

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    online

  • Datum konání akce

    27. 6. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku