Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Digitalization of logistic processes by customer services

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F18%3APU130945" target="_blank" >RIV/00216305:26510/18:PU130945 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://fsev.tnuni.sk/konferencia2018/Zbornik-industry-4-0.pdf" target="_blank" >https://fsev.tnuni.sk/konferencia2018/Zbornik-industry-4-0.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Digitalization of logistic processes by customer services

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is based on the expertise and conclusions resulting from a research of approaches by companies to creating customer relationships in the South Moravian Region. Today’s customers and users require an increasingly higher quality of services offered by the supply chain organizations. The above trends imply that the digitalization of logistics must be given a higher priority in cooperation with marketing policy. This fact was the main reason for the requirements being defined of a perfect delivery and creation of the value supplied to the customer. A customer demands higher and higher parameters of products and the quality of the services offered. The paper aims to find a way of increasing the value perceived by the customer by digitalizing the logistic conception, which also is focused on approaches other than the control of distribution stages and customer service levels with a narrow focus on the supply chain.

  • Název v anglickém jazyce

    Digitalization of logistic processes by customer services

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is based on the expertise and conclusions resulting from a research of approaches by companies to creating customer relationships in the South Moravian Region. Today’s customers and users require an increasingly higher quality of services offered by the supply chain organizations. The above trends imply that the digitalization of logistics must be given a higher priority in cooperation with marketing policy. This fact was the main reason for the requirements being defined of a perfect delivery and creation of the value supplied to the customer. A customer demands higher and higher parameters of products and the quality of the services offered. The paper aims to find a way of increasing the value perceived by the customer by digitalizing the logistic conception, which also is focused on approaches other than the control of distribution stages and customer service levels with a narrow focus on the supply chain.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of scientific contributions from the international scientific conference The Imapct of Industry 4.0 on Job Creation

  • ISBN

    978-80-8075-837-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    251

  • Strana od-do

    34-39

  • Název nakladatele

    Publishing House Alexander Dubček University in Trenčín

  • Místo vydání

    Trenčín

  • Místo konání akce

    Trenčianske Teplice

  • Datum konání akce

    22. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000461829500004