Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální média a jejich vliv na podnikatelské subjekty

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F20%3APU135619" target="_blank" >RIV/00216305:26510/20:PU135619 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální média a jejich vliv na podnikatelské subjekty

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje kritické literární rešerši z oblasti sociálních médií. Cílem článku je zpamování současného stavu - vymezení základních kanálů sociálních médií se zaměřením na sociální sítě, popis elektronického Word-Of-Mouth, hyperinformovaného zákazníka a příležitosti pro management.

  • Název v anglickém jazyce

    Social media and its impact on businesses

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with critical literary research in the field of online marketing. The aim of the article is mapping the current situation - the basic types of social media with focus on social networking sites, description of electronic Word-of-Mouth, hyper-informed customer and opportunity for engagement.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů