Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Social Networks and Web Pages Used by Regional Municipalities in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F17%3A50013503" target="_blank" >RIV/62690094:18450/17:50013503 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://file:///C:/Users/michezu1/Downloads/Information+Systems%20(1).pdf" target="_blank" >http://file:///C:/Users/michezu1/Downloads/Information+Systems%20(1).pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-65930-5_18" target="_blank" >10.1007/978-3-319-65930-5_18</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Social Networks and Web Pages Used by Regional Municipalities in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article focuses on the usage of social networks in Czech regional cities. The first part is devoted to introduction and to the marketing of towns and villages, communication with citizens and its modern forms, which take place in the online environment via social networks. The main part of the article is devoted to the survey and monitoring of selected social networks used by the regional cities in the Czech Republic. The aim of the article is to evaluate the current state of usage of social networks in the regional cities. Article will focus on use of social networks, link on web sites to the one social network and Facebook in the connection with the regional cities. Conclusion summarizes the findings. In the processing of the article were used primary and secondary sources.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Networks and Web Pages Used by Regional Municipalities in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The article focuses on the usage of social networks in Czech regional cities. The first part is devoted to introduction and to the marketing of towns and villages, communication with citizens and its modern forms, which take place in the online environment via social networks. The main part of the article is devoted to the survey and monitoring of selected social networks used by the regional cities in the Czech Republic. The aim of the article is to evaluate the current state of usage of social networks in the regional cities. Article will focus on use of social networks, link on web sites to the one social network and Facebook in the connection with the regional cities. Conclusion summarizes the findings. In the processing of the article were used primary and secondary sources.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Perspectives in business informatics research

  • ISBN

    978-3-319-65929-9

  • ISSN

    1865-1348

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    210-218

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Coimbra, Portugal

  • Datum konání akce

    7. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku