Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customers’ behaviour within erotic products in COVID-19 era

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F21%3APU141123" target="_blank" >RIV/00216305:26510/21:PU141123 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://efp5.webnode.cz/_files/200001902-6d21c6d21f/Conference%202021.pdf" target="_blank" >https://efp5.webnode.cz/_files/200001902-6d21c6d21f/Conference%202021.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customers’ behaviour within erotic products in COVID-19 era

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The COVID period has changed the possibilities of all humans to do anything, professional activities, hobbies, or to have pleasant experiences. Because of many restrictions of government, both groups of customers and sellers have to move to an online environment, which limits purchase occasions to a lot of potential customers, especially in the branch of erotic gadgets and accessories. The paper is focused on customer’s behavior in the branch of erotic gadgets and accessories during the first pandemic wave of COVID-19 under restrictions set by the Czech government. There was realized primary research in two lines. The first one was done as a case study in both places of erotic purchase (e-shop, store). The second one employed questionnaire survey. The main objective of the research was to define typical customer and his characteristics within they purchase habits (how they get the goods). The key aim of the paper is a clear description of the customers’ experience with all kinds of products and removing general opinions about purchasing and usage of these products by “opening” the topic in the context of the long-standing pandemic era

  • Název v anglickém jazyce

    Customers’ behaviour within erotic products in COVID-19 era

  • Popis výsledku anglicky

    The COVID period has changed the possibilities of all humans to do anything, professional activities, hobbies, or to have pleasant experiences. Because of many restrictions of government, both groups of customers and sellers have to move to an online environment, which limits purchase occasions to a lot of potential customers, especially in the branch of erotic gadgets and accessories. The paper is focused on customer’s behavior in the branch of erotic gadgets and accessories during the first pandemic wave of COVID-19 under restrictions set by the Czech government. There was realized primary research in two lines. The first one was done as a case study in both places of erotic purchase (e-shop, store). The second one employed questionnaire survey. The main objective of the research was to define typical customer and his characteristics within they purchase habits (how they get the goods). The key aim of the paper is a clear description of the customers’ experience with all kinds of products and removing general opinions about purchasing and usage of these products by “opening” the topic in the context of the long-standing pandemic era

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    European Forum of Entrepreneurship 2021: Proceedings of the 14th International Scientific Conference: “Viroeconomies - collapse or new business opportunities?”

  • ISBN

    978-80-88328-10-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    117-126

  • Název nakladatele

    NEWTON Academy, a. s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    12. 3. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku