Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The impact of digital strategy on e-commerce services: analysis and perspectives in online small and medium enterprises (smes)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F24%3APU151812" target="_blank" >RIV/00216305:26510/24:PU151812 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/1401/PDF/1401.pdf" target="_blank" >https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/1401/PDF/1401.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.33543/j.1401.1720" target="_blank" >10.33543/j.1401.1720</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The impact of digital strategy on e-commerce services: analysis and perspectives in online small and medium enterprises (smes)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article focuses on analyzing the impact of digital strategy on ecommerce services, with an emphasis on online small and medium enterprises (SMEs), through expert systematic literature review. In the context of the growing ecommerce environment, the study aims to explore how digital strategy shapes service provision and transforms customer experiences. The main focus is on the analysis of specific aspects, including the use of artificial intelligence (AI) for personalizing customer experiences, the effectiveness of these personalization strategies, and their impact on purchasing behavior. Finally, the article looks towards the future, predicting possible trends in the field of service personalization using digital strategy. This scientific article provides a fresh perspective on the digital transformation of ecommerce and offers valuable insights for future innovations in online small and medium enterprises.

  • Název v anglickém jazyce

    The impact of digital strategy on e-commerce services: analysis and perspectives in online small and medium enterprises (smes)

  • Popis výsledku anglicky

    This article focuses on analyzing the impact of digital strategy on ecommerce services, with an emphasis on online small and medium enterprises (SMEs), through expert systematic literature review. In the context of the growing ecommerce environment, the study aims to explore how digital strategy shapes service provision and transforms customer experiences. The main focus is on the analysis of specific aspects, including the use of artificial intelligence (AI) for personalizing customer experiences, the effectiveness of these personalization strategies, and their impact on purchasing behavior. Finally, the article looks towards the future, predicting possible trends in the field of service personalization using digital strategy. This scientific article provides a fresh perspective on the digital transformation of ecommerce and offers valuable insights for future innovations in online small and medium enterprises.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    AD Alta

  • ISSN

    1804-7890

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    14/01

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    17-20

  • Kód UT WoS článku

    001273360600002

  • EID výsledku v databázi Scopus