Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

CRM, Social Networks and Small and Medium Enterprises. Does it all fit together?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62690094%3A18450%2F15%3A50005137" target="_blank" >RIV/62690094:18450/15:50005137 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216275:25410/15:39901267

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fmk.sk/download/konferencie/Marketing%20Identity/marketing-identity_digital-life_conference-proceedings-pt1.pdf" target="_blank" >http://fmk.sk/download/konferencie/Marketing%20Identity/marketing-identity_digital-life_conference-proceedings-pt1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    CRM, Social Networks and Small and Medium Enterprises. Does it all fit together?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The original concept of customer relationship management as based on communication in the physical environment is gradually transforming into a new kind of marketing approach where contact through social networks and relationships within online communities predominate. This paper aims to increase knowledge of the use of customer relationship management and social customer relationship management practices in small and medium enterprises conducting their business in the Czech Republic. A sample of 308 respondents, primarily small and medium enterprises managers, employees and marketing specialists was collected using a questionnaire. The findings showed that organizations perceive digital marketing as more important than traditional marketing. About two-thirds of respondents consider customer relationship orientation to be very important; however, Social customer relationship management consider as "very important" about 15% of respondents. The comparison of findings to international studies and to larger corporations has brought some interesting knowledge.

  • Název v anglickém jazyce

    CRM, Social Networks and Small and Medium Enterprises. Does it all fit together?

  • Popis výsledku anglicky

    The original concept of customer relationship management as based on communication in the physical environment is gradually transforming into a new kind of marketing approach where contact through social networks and relationships within online communities predominate. This paper aims to increase knowledge of the use of customer relationship management and social customer relationship management practices in small and medium enterprises conducting their business in the Czech Republic. A sample of 308 respondents, primarily small and medium enterprises managers, employees and marketing specialists was collected using a questionnaire. The findings showed that organizations perceive digital marketing as more important than traditional marketing. About two-thirds of respondents consider customer relationship orientation to be very important; however, Social customer relationship management consider as "very important" about 15% of respondents. The comparison of findings to international studies and to larger corporations has brought some interesting knowledge.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing identity : digital life. Part 1.

  • ISBN

    978-80-8105-779-3

  • ISSN

    1339-5726

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

    108-120

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Smolenice, Slovak Republic.

  • Datum konání akce

    10. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000380527500009