Marketingová logistika a její postavení v životním cyklu produktu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F99%3A17200021" target="_blank" >RIV/00216305:26510/99:17200021 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová logistika a její postavení v životním cyklu produktu
Popis výsledku v původním jazyce
Význam informačních technologií pro fungování tržního hospodářství i obecně pro život šlověka trvale nebývale vzrůstá. Podporují jej i tendence globalizace trhů a internacionalizace managementu.
Název v anglickém jazyce
Marketing Logistics and its Position in Product Life Cycle
Popis výsledku anglicky
Marketing Logistics and its Position in Product Life Cycle, Marketing, Product Life Cycle, Management Logistics
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Obchodník
ISSN
1210-60788
e-ISSN
—
Svazek periodika
VII
Číslo periodika v rámci svazku
7
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
21
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—