Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modifikace životního cyklu výrobku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00056552" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00056552 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modifikace životního cyklu výrobku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Životní cyklus výrobku představuje nejenom teoretický problém marketingu, ale má praktický dopad na všechny firmy, které vyrábějí výrobky pro konečnou spotřebu. Kotler, P. (1997) ve svém zobecnění životního cyklu výrobku naznačil jednotlivá stádia u produktů, které se delší dobu prodávají na trhu. Zjistili jsme, že existují výrobky, jejichž životní cyklus je odlišný. V našem konkrétním případě změnu cyklu způsobilo balení vyvolané spotřebitelskou poptávkou. U jiného výrobku byla změna vyvolána názvem výrobku, který pro české spotřebitele byl nesrozumitelný, proto musel být výrobek přejmenován, aby odpovídal mentalitě českého spotřebitele.

  • Název v anglickém jazyce

    Modification of the product life cycle

  • Popis výsledku anglicky

    The life cycle of the product doesn't present only peace of some marketing theory but the life cycle of product affects all companies producing final goods. Philip Kotler in his general model of the product life cycle suggested particular stages of the life cycle of products, which are offered at the market for quite long time. We learned that there are some products with different life cycle. In the example shown in the article the cycle change was caused by the change of packaging, which was bringed on consumerś demand. The other example shows the change of the product life cycle caused by the change of the brand name, which wasn't understanable for czech consumers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Zborník vedeckých statí z medzinárodnej konferencie mladých vedeckých pracovníkov

  • ISBN

    80-225-2127-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    128-133

  • Název nakladatele

    Obchodná fakulta Ekonomickej univezity v Bratislave

  • Místo vydání

    Ekonóm, Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    12. 10. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku