Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Another View of the Product Life Cycle

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F14%3A%230006624" target="_blank" >RIV/46747885:24210/14:#0006624 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.693.471" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.693.471</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.693.471" target="_blank" >10.4028/www.scientific.net/AMM.693.471</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Another View of the Product Life Cycle

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Every person is surrounded by different things with various time of consumption. The most of people sees a product life cycle from a marketing point of view. The product has got to prosper on the market place and to earn money for the organisation and tobe cheap for the customer. However, the market has changed dramatically. Organisations have not adapted on these conditions yet. The article tries to assess different views on the product life cycle according to publications. The need of an adjustment of the product life cycle is described here with regard to the process approach in management systems of organisations. Another resource of knowledge for products is based on years of observation of the nature. There are also discussed general requirements for the product from a common domestic customer. The goal of this article is to contribute to a new approach to the product life cycle, which includes all these aspects. Products have to get closer to the concept of the sustainable livi

  • Název v anglickém jazyce

    Another View of the Product Life Cycle

  • Popis výsledku anglicky

    Every person is surrounded by different things with various time of consumption. The most of people sees a product life cycle from a marketing point of view. The product has got to prosper on the market place and to earn money for the organisation and tobe cheap for the customer. However, the market has changed dramatically. Organisations have not adapted on these conditions yet. The article tries to assess different views on the product life cycle according to publications. The need of an adjustment of the product life cycle is described here with regard to the process approach in management systems of organisations. Another resource of knowledge for products is based on years of observation of the nature. There are also discussed general requirements for the product from a common domestic customer. The goal of this article is to contribute to a new approach to the product life cycle, which includes all these aspects. Products have to get closer to the concept of the sustainable livi

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied Mechanics and Materials

  • ISBN

    978-3-03835-313-3

  • ISSN

    1660-9336

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    471-476

  • Název nakladatele

    Trans Tech Publications

  • Místo vydání

    Pfaffikon, Switzerland

  • Místo konání akce

    Trnava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku