Hodnocení spokojenosti zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A_____%2F03%3A11500002" target="_blank" >RIV/62156489:_____/03:11500002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení spokojenosti zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Tento příspěvek se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka. Spokojenost zákazníka je považována za jeden z rozhodujících faktorů úspěchu většiny tržních organizací. Toto téma bývá velmi často diskutováno pouze z teoretického úhlu pohledu, a proto setento článek zaměřuje na měření spokojenosti zákazníka pomocí indexů.
Název v anglickém jazyce
Customer Satisfaction Evaluation
Popis výsledku anglicky
The topic of this article focuses on customer satisfaction. The customer satisfaction is considered as a crucial factor for the success of all market organisations. The theme is very often discussed from theoretical point of view. This contribution is aimed at evaluation and measurement of customer satisfaction by indexes
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod, jakost, finance v podnicích-determinanty konkurenceschopnosti
ISBN
80-213-1048-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
111-117
Název nakladatele
ČZÚ v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—