Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spokojenost zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00192479" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00192479 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spokojenost zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka. Uvádí jednotlivé vlivy působící na spokojenost zákazníka. V článku jsou také vymezeny důvody pro zjišťování spokojenosti zákazníka. Jsou definovány tři základní úrovně spokojenosti a požadavky, kteréovlivňují tyto úrovně. Část článku se věnuje vývoji indexů spokojenosti zákazníků. Dále je vysvětlen Evropský index spokojenosti zákazníka a charakterizovány jednotlivé proměnné vstupující do výpočtu tohoto ukazatele. Poslední část článku se věnuje výpočtu Evropského indexu spokojenosti zákazníka. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer satisfaction

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with customer satisfaction. It is introducing individual influences on customer satisfaction. In the paper are also determined the reasons for customer satisfaction surveys. Three basic levels of satisfaction and requirements which affectthese levels are defined. Part of the article is dedicated to customer satisfaction indexes. The European customer satisfaction index is explained and the individual variables involved in the calculation of this index are characterized. The article contains also the calculation of the European customer satisfaction index. Paper is elaborated in connection with solution of the research plan of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kvasný průmysl

  • ISSN

    0023-5830

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    58

  • Číslo periodika v rámci svazku

    11-12

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    364-367

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus