Spokojenost zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00192479" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00192479 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spokojenost zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou spokojenosti zákazníka. Uvádí jednotlivé vlivy působící na spokojenost zákazníka. V článku jsou také vymezeny důvody pro zjišťování spokojenosti zákazníka. Jsou definovány tři základní úrovně spokojenosti a požadavky, kteréovlivňují tyto úrovně. Část článku se věnuje vývoji indexů spokojenosti zákazníků. Dále je vysvětlen Evropský index spokojenosti zákazníka a charakterizovány jednotlivé proměnné vstupující do výpočtu tohoto ukazatele. Poslední část článku se věnuje výpočtu Evropského indexu spokojenosti zákazníka. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.
Název v anglickém jazyce
Customer satisfaction
Popis výsledku anglicky
The paper deals with customer satisfaction. It is introducing individual influences on customer satisfaction. In the paper are also determined the reasons for customer satisfaction surveys. Three basic levels of satisfaction and requirements which affectthese levels are defined. Part of the article is dedicated to customer satisfaction indexes. The European customer satisfaction index is explained and the individual variables involved in the calculation of this index are characterized. The article contains also the calculation of the European customer satisfaction index. Paper is elaborated in connection with solution of the research plan of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Kvasný průmysl
ISSN
0023-5830
e-ISSN
—
Svazek periodika
58
Číslo periodika v rámci svazku
11-12
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
364-367
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—