Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MOŽNOSTI VYUŽITÍ EVROPSKÉHO INDEXU SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKA V AGRO-BUSINESSU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00084198" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00084198 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Potential for Utilization of European Customer Satisfaction Index in Agro-Business

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The topic of this article focuses on customer satisfaction. The customer satisfaction is considered as a crucial factor for the success of all market organisations. The subject is very often discussed from theoretical point of view. This contribution isaimed at opportunities of evaluation and measurement of customer satisfaction by European customer satisfaction index that consecutively should contribute to more effective marketing management in firms or any organizations. The objective was to adapt European customer satisfaction index methodology to Czech environment. The adapted methodology was applied on tourism market. In conclusion was specified the importance and possibilities of using European customer satisfaction index in real business environment.

  • Název v anglickém jazyce

    Potential for Utilization of European Customer Satisfaction Index in Agro-Business

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of this article focuses on customer satisfaction. The customer satisfaction is considered as a crucial factor for the success of all market organisations. The subject is very often discussed from theoretical point of view. This contribution isaimed at opportunities of evaluation and measurement of customer satisfaction by European customer satisfaction index that consecutively should contribute to more effective marketing management in firms or any organizations. The objective was to adapt European customer satisfaction index methodology to Czech environment. The adapted methodology was applied on tourism market. In conclusion was specified the importance and possibilities of using European customer satisfaction index in real business environment.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Agricultural Economics

  • ISSN

    0139-570X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    164-168

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus