Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modifikace a aplikace ECSI na trhu služeb v českém prostředí.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F05%3A00003189" target="_blank" >RIV/62156489:43110/05:00003189 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modifikace a aplikace ECSI na trhu služeb v českém prostředí.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek popisuje projekt zabývající se metodikou sledování a hodnocení spokojenosti zákazníků. Cílem projektu bylo nalezení vhodné metodiky ECSI dle specifik českého trhu, následně její otestování na terciálním trhu služeb a závěrem ukázání významu jeho praktického využívání v tržním prostředí. Pro výzkum jsme zvolili trh cestovního ruchu a trh finančních služeb. Na trhu cestovního ruchu byly počítány indexy spokojenosti zákazníka mezi dvěmi konkurujícími si cestovními kancelářemi v Brně. Celkové indexy vyšly pro CK 1 v hodnotě 85 % a pro CK 2 74 %. Na finančním trhu jsme zvolili dvě pobočky téže banky působící na území Brna. Celkové hodnocení vyznělo lépe pro pobočku banka 2 (Brno-venkov), jejíž celkový index nabývá hodnoty 82 %, banka 1 (Brno-město) dosáhla hodnoty celkového indexu spokojenosti zákazníka 72 %.

  • Název v anglickém jazyce

    Modification and Application of ECSI on the Czech Service Market.

  • Popis výsledku anglicky

    Considering contemporary trends in development of the world's economy, all kinds of companies are made to analyse and implement new access to firm's strategies. This article deals with new trends in marketing analysis focused on measurement and evaluation of customer satisfaction. We tried to apply methodology of ECSI (European customer satisfaction index) into Czech service market. We counted the total customer satisfaction indexes for two chosen travel agencies (85 % for the first travel agency, and 74 % for the second one) and for two chosen banks (72 % for the first bank, and 82 % for the second one).

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F04%2F2112" target="_blank" >GA402/04/2112: Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    185-193

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus