Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Faktory ovlivňující spokojenost zákazníka cestovních kanceláří

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F06%3A00095618" target="_blank" >RIV/62156489:43110/06:00095618 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Factors influencing the customer satisfaction on travel agencies market

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Customer satisfaction is one of the key issues for organizations in today's competitive market and is shaped by many factors. This paper shows results of conducted survey that was aimed at identification of the main factors influencing the customer satisfaction on the travel agencies market. Consequently it can reveal relations among individual factors and help to better understand customer behaviour.

  • Název v anglickém jazyce

    Factors influencing the customer satisfaction on travel agencies market

  • Popis výsledku anglicky

    Customer satisfaction is one of the key issues for organizations in today's competitive market and is shaped by many factors. This paper shows results of conducted survey that was aimed at identification of the main factors influencing the customer satisfaction on the travel agencies market. Consequently it can reveal relations among individual factors and help to better understand customer behaviour.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP402%2F06%2FP297" target="_blank" >GP402/06/P297: Audit spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu</a><br>

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Brno International Conference on Applied Business Research 2006

  • ISBN

    80-7157-983-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    705-711

  • Název nakladatele

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku