Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza vlivu demografických faktorů na spokojenost zákazníků ve vybrané lékárně s využitím logistické regrese

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F13%3A10224927" target="_blank" >RIV/61989100:27510/13:10224927 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza vlivu demografických faktorů na spokojenost zákazníků ve vybrané lékárně s využitím logistické regrese

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Spokojenost zákazníků je nezbytným předpokladem pro získávání zákazníků věrných, loajálních a následně pro získání většího podílu na trhu. Měření spokojenosti zákazníků pomáhá odhalit základní potřeby, přání a nedostatky, na které mohou společnosti svýminástroji reagovat. Tento příspěvek se zabývá spokojeností zákazníků na lékárenském trhu. Hlavním cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují zákazníkovu spokojenost a tento vliv kvantifikovat. Sledované faktory jsou vybrány z kategorie demografických faktorů a patří mezi ně pohlaví zákazníka, pohlaví lékárníka, věk zákazníka a ekonomický status zákazníka. Analýza vlivu je provedena s využitím metody logistické regrese a odhad koeficientů na základě metody maximální věrohodnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The Analysis of the Demographic Factors´ Impact on Customer Satisfaction in Selected Pharmacies Using Logistic Regression

  • Popis výsledku anglicky

    Customer satisfaction is a prerequisite for gaining faithful customers and loyal customers, and to gain more market share subsequently. Customer´s needs, desires and failures are detected by customer satisfaction measurement. Companies can respond to theneeds and wishes by their tools. This paper deals with customer satisfaction in the pharmaceutical market. The main objective is to identify factors that influence customer satisfaction and quantify this effect. Demographic factors of the customer are included in the analysis. They are used a demographic factors such as gender customer, gender pharmacist, age and economic status. Logistic regression is used for identifying the impact.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta academica karviniensia

  • ISSN

    1212-415X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    135-147

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus