Aplikace logistické regrese v měření spokojenosti zákazníků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A10224965" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:10224965 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aplikace logistické regrese v měření spokojenosti zákazníků
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá využitím statistické metody logistické regrese v marketingové praxi, konkrétně aplikací na měření spokojenosti návštěvníků lékárenského zařízení. Je zde prezentován praktický příklad vztahu mezi spokojeností zákazníka a jeho pohlavíma také pohlavím obsluhujícího personálu. Cílem je s využitím logistické regrese zjistit, jakým způsobem a jakou měrou pohlaví dvou vystupujících subjektů ovlivňuje spokojenost se službami ve vybrané lékárně. V příspěvku je vysvětlena logistická regrese,její formulace a využití pro oblast marketingového výzkumu a následně marketingového řízení. V další části příspěvku, je provedena analýza a jsou zjištěny závěry v rámci konkrétních a reálných dat.
Název v anglickém jazyce
An Applications of logistic regression in customer satisfaction measurement
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the use of statistical methods for marketing practice, specifically logistic regression method. It is applied to customer satisfaction measurement in pharmacy. Paper presents a practical example of the relationship between customer satisfaction and gender customer and gender pharmacist. Aim of this paper is identify the impact of gender on the satisfaction and quantify the impact with using logistic regression. There are explained logistic regression, the formulation of model and use in the field of marketing research and marketing management subsequently in this paper. The analysis and conclusions are found in the last part of this contribution.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Rozvoj marketingu v teórii a praxi
ISBN
978-80-554-0292-5
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Počet stran knihy
260
Název nakladatele
Žilinská univerzita v Žilině
Místo vydání
Žilina
Kód UT WoS kapitoly
—