Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Aplikace logistické regrese v měření spokojenosti zákazníků

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A10224965" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:10224965 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Aplikace logistické regrese v měření spokojenosti zákazníků

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá využitím statistické metody logistické regrese v marketingové praxi, konkrétně aplikací na měření spokojenosti návštěvníků lékárenského zařízení. Je zde prezentován praktický příklad vztahu mezi spokojeností zákazníka a jeho pohlavíma také pohlavím obsluhujícího personálu. Cílem je s využitím logistické regrese zjistit, jakým způsobem a jakou měrou pohlaví dvou vystupujících subjektů ovlivňuje spokojenost se službami ve vybrané lékárně. V příspěvku je vysvětlena logistická regrese,její formulace a využití pro oblast marketingového výzkumu a následně marketingového řízení. V další části příspěvku, je provedena analýza a jsou zjištěny závěry v rámci konkrétních a reálných dat.

  • Název v anglickém jazyce

    An Applications of logistic regression in customer satisfaction measurement

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the use of statistical methods for marketing practice, specifically logistic regression method. It is applied to customer satisfaction measurement in pharmacy. Paper presents a practical example of the relationship between customer satisfaction and gender customer and gender pharmacist. Aim of this paper is identify the impact of gender on the satisfaction and quantify the impact with using logistic regression. There are explained logistic regression, the formulation of model and use in the field of marketing research and marketing management subsequently in this paper. The analysis and conclusions are found in the last part of this contribution.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Rozvoj marketingu v teórii a praxi

  • ISBN

    978-80-554-0292-5

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    260

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita v Žilině

  • Místo vydání

    Žilina

  • Kód UT WoS kapitoly