Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spokojenost zákazníků a její měření

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F13%3A%230002453" target="_blank" >RIV/47813059:19520/13:#0002453 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spokojenost zákazníků a její měření

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je zaměřen na dvě metody, které se v zahraniční praxi osvědčily při měření spokojenosti zákazníků, na Cronbachovo alfa a Index spokojenosti zákazníků. Cronbachovo alfa (CA) je koeficientem vysvětlujícím vnitřní konzistenci - reliabilitu neboli spolehlivost dat, přičemž jde o jeden z nejčastěji používaných koeficientů reliability. Indexy spokojenosti zákazníků (CSI) jsou tržními ukazateli, které vyjadřují výkonnost podniků, společností, klastrů, oborů, ale také výkonnosti národních ekonomik. Článek se zabývá bližší charakteristikou obou metod, uvádí jejich výpočet a také možnosti jejich využití.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer satisfaction, characteristic and measurment

  • Popis výsledku anglicky

    This article is focused on two methods known from the literature for measuring customer satisfaction, particularly, the Cronbach's alpha Index and Customer Satisfaction Index. Cronbach's alpha (CA) deals with a factor of internal consistency - the reliability, and it is one of the most commonly used coefficients in reliability of data. Customer Satisfaction Index (CSI) is a market indicator that reflects the performance of companies, their clusters, market sectors and performance of national economies.In the article we characterize these two methods and present some numerical examples of application.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků VI. mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků

  • ISBN

    978-80-7248-901-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    483-491

  • Název nakladatele

    SU OPF

  • Místo vydání

    Karviná

  • Místo konání akce

    Karviná

  • Datum konání akce

    8. 11. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku