Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měřitelné proměnné modelu ECSI pro český trh cestovních kanceláří, agentur

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F07%3A00109987" target="_blank" >RIV/62156489:43110/07:00109987 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Měřitelné proměnné modelu ECSI pro český trh cestovních kanceláří, agentur

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje metodické kroky, které jsou součástí výzkumu, jehož cílem je vypracování jednotné metodiky auditu spokojenosti zákazníka se službami cestovního ruchu. Shrnuje výsledky expertního šetření jehož cílem bylo navržení měřitelných proměnnýchpro jednotlivé hypotetické proměnné Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI), které následně vyústí v návrh modelu kvantifikace spokojenosti zákazníka se službami cestovního ruchu pomocí indexů, využitelného v českém prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Measurable Variables of ECSI Model for Czech Travel Agencies Market

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes methodological steps which are the part of the research aimed at creating standard methodology of customer satisfaction audit in the field of tourism services market. It summarises results of the expert survey which should lead to determining measurable variables for particular hypothetical variables of European customer satisfaction index (ECSI), and thereafter to suggesting the model of customer satisfaction quantification through indexes applicable for the Czech environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GP402%2F06%2FP297" target="_blank" >GP402/06/P297: Audit spokojenosti zákazníka v oblasti cestovního ruchu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti IV. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, 2007,

  • ISBN

    978-80-213-1661-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    255-258

  • Název nakladatele

    ČZU

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku