Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modelování konkurenčního prostředí pro stanovení hodnoty stavebního podniku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F13%3APU103177" target="_blank" >RIV/00216305:26610/13:PU103177 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216305:26610/13:PU128950

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Modelování konkurenčního prostředí pro stanovení hodnoty stavebního podniku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je vysvětlit pojem konkurenceschopnost a další s ním související, dále naznačit možnosti získání konkurenceschopnosti podniku a způsoby jejího měření, přičemž se budeme zabývat především využitím metod a ukazatelů finanční analýzy. Dle našeho názoru právě finanční analýza slouží nejlépe k finančnímu měření konkurenceschopnosti podniku. V praktické části příspěvku představujeme konkrétní podnik včetně jeho postavení na trhu, portfolia jeho činností a doposud dosahovaných finančních výsledků. Také jsme pomocí finanční analýzy zhodnotily jeho dosahované finanční výsledky, a to včetně celkového shrnutí a posouzení získaných údajů. Za účelem vysledování konkurenceschopnosti provádíme jednoduché porovnání s obdobným prosperujícím podnikem, vněmž jsme opět pomocí finanční analýzy vyhodnotily jeho dosahované finanční výsledky. Následně jsme se zabývaly majetkovým oceněním stanove

  • Název v anglickém jazyce

    Modelling the competitive environment for determination of construction company

  • Popis výsledku anglicky

    That the company was able to achieve their targets on market,must be competitive. This helps them finds the competitive advantage that differentiates the company from others with a similar focus. In this context, it is necessary to mention the term of competitive strategy. That is helping the company to find the right competitive advantage and the overall successful management. There is one question: How does the company determines if it chose the right competitive strategy? The answer to this questionis in the ability to analyze the chosen strategy, and measure its potential value, especially through the balancing results of the company. As means to this the financial analysis is used as most often.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JN - Stavebnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník anotací

  • ISBN

    978-80-214-4669-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    30

  • Strana od-do

    390-419

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně, Fakulta stavební

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    7. 2. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku