Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Deformační charakteristika přední části vozidla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F13%3APU111632" target="_blank" >RIV/00216305:26610/13:PU111632 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Deformační charakteristika přední části vozidla

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá problematikou deformačního chování jednotlivých partií přední části vozidla při čelním nárazu do překážky. Svým obsahem navazuje a je pokračováním problematiky publikované na studentské konferenci JuFoS 2012 pod názvem ?Výpočet energetické ekvivalentní rychlosti EES s pomocí reálné deformační charakteristiky?. V minulém výše uvedeném článku byla zpracována komplexní deformační charakteristika vystihující deformační chování přední části vozidla jako celku, což bylo možné využít pro výpočty energetické ekvivalentní rychlosti vozidla (dále jen EES) při střetech, při kterých dochází k rovnoměrnému poškození celé přední části vozidla, tj. čelní střety s plným překrytím. Současný článek je zaměřen na rozdělení přední části vozidla do 36 jednotlivých zón, kdy každá zóna je charakterizována příslušnou deformační charakteristikou, která je zpracována s pomocí dat z čelní nár

  • Název v anglickém jazyce

    Deformation characteristic of front part of the vehicle

  • Popis výsledku anglicky

    In the article is solved the problematic of deformation behavior in individual areas of the front part of the vehicle in a frontal crash. Whose content follows, and is a continuation of problematics which it was published in 2012 in the JuFoS students conference with the title "Calculation of energy equivalent speed EES with the aid of real deformation characteristics." In the past the above article was solved complex deformation characteristics that describe the deformation behavior of the front of thevehicle as a whole which could be used to calculate the energy equivalent speed vehicles (EES) in the crashes which cause damage evenly throughout the front of the vehicle. The present article is focused on the distribution of the front of the vehicle to 36 different zones each zone is characterized by the deformation characteristic which is processed with the help of data from the frontal crash test. On the based this hypothesis we can accurately determine deformation energy consumed d

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník anotací konference Junior Forensic Science Brno 2012

  • ISBN

    978-80-214-4485-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    1-8

  • Název nakladatele

    VUT v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    25. 4. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku