Deformační charakteristika přední části vozidla
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26610%2F13%3APU111632" target="_blank" >RIV/00216305:26610/13:PU111632 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Deformační charakteristika přední části vozidla
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou deformačního chování jednotlivých partií přední části vozidla při čelním nárazu do překážky. Svým obsahem navazuje a je pokračováním problematiky publikované na studentské konferenci JuFoS 2012 pod názvem ?Výpočet energetické ekvivalentní rychlosti EES s pomocí reálné deformační charakteristiky?. V minulém výše uvedeném článku byla zpracována komplexní deformační charakteristika vystihující deformační chování přední části vozidla jako celku, což bylo možné využít pro výpočty energetické ekvivalentní rychlosti vozidla (dále jen EES) při střetech, při kterých dochází k rovnoměrnému poškození celé přední části vozidla, tj. čelní střety s plným překrytím. Současný článek je zaměřen na rozdělení přední části vozidla do 36 jednotlivých zón, kdy každá zóna je charakterizována příslušnou deformační charakteristikou, která je zpracována s pomocí dat z čelní nár
Název v anglickém jazyce
Deformation characteristic of front part of the vehicle
Popis výsledku anglicky
In the article is solved the problematic of deformation behavior in individual areas of the front part of the vehicle in a frontal crash. Whose content follows, and is a continuation of problematics which it was published in 2012 in the JuFoS students conference with the title "Calculation of energy equivalent speed EES with the aid of real deformation characteristics." In the past the above article was solved complex deformation characteristics that describe the deformation behavior of the front of thevehicle as a whole which could be used to calculate the energy equivalent speed vehicles (EES) in the crashes which cause damage evenly throughout the front of the vehicle. The present article is focused on the distribution of the front of the vehicle to 36 different zones each zone is characterized by the deformation characteristic which is processed with the help of data from the frontal crash test. On the based this hypothesis we can accurately determine deformation energy consumed d
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JR - Ostatní strojírenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník anotací konference Junior Forensic Science Brno 2012
ISBN
978-80-214-4485-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1-8
Název nakladatele
VUT v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
25. 4. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—